Top

Herroeping of klacht

Herroepingsrecht (wet kopen op afstand) of klacht.


Als u niet tevreden bent over uw aankoop, dan heeft u het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.
U heeft na annulering nogmaals 14 dagen de tijd om uw product retour te sturen.
U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief de verzendkosten gecrediteerd. Bij een gedeeltelijk retour, alleen de kosten van het betreffende artikel.
Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening.
Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk -
in de originele staat en verpakking aan fotostudioland geretourneerd moeten worden.
Om gebruik te maken van dit recht, kunt u onderstaand formulier in vullen, of deze gegevens aan ons sturen via een email aan info[at]verrekijkersland.nl
U ontvangt daarna van ons een retouradres.
Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen uiterlijk 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten.
Deze 14 dagen termijn gaat in op de dag dat u heeft aangegeven te willen retourneren. 
De terugbetaling doen wij wel pas als het product daadwerkelijk, in goede staat, door ons is ontvangen.

Klachten:

Heeft u een klacht, dan raden we u aan om de klacht eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen of gebruik te maken van het contactformulier.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie.
Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.



Aan:
Verrekijkersland.nl
Van:
@
Retouren:
Ik deel hierbij mede dat ik onze overeenkomst herroep betreffende de volgende producten/diensten:
Feedback:
Help onze diensten te verbeteren door een reden te geven, dit is niet verplicht.