Top

Reparatie en retouren

Reparatie en retouren:


Heeft u een defect product, een verkeerd artikel ontvangen of een andere onvolkomendheid met een artikel?
We helpen u graag verder. Gebruik onderstaand formulier om contact met ons op te nemen.

Hoe zit het met de garantie?

  • Standaard hanteren wij een garantietermijn van minimaal 2 jaar.
  • Enkele merken hanteren een langere garantietermijn. U kunt dit op de betreffende productpagina lezen.

De bestelling is aangeboden, maar de verpakking is beschadigd. Wat moet ik doen?

  • Controleer het pakket voor u het accepteert. Ziet u een beschadiging, vermeld dit dan direct op de bijgeleverde bezorgbon.
  • Maak direct foto's van de ontvangen levering.
  • Neem contact op met Verrekijkersland.

De bestelling is aangekomen, maar niet compleet, wat moet ik doen?

  • Lees goed de pakbon door, hierop staat exact wat er in de levering hoort te zitten. Een (tijdelijk) niet leverbaar product, wordt altijd voor u in backorder geplaatst.

De bestelling is aangekomen, maar ik zie dat ik iets verkeerds heb besteld, wat moet ik doen?

  • U heeft tijdens uw bestelling een artikel ingegeven, maar komt er bij levering achter dat dit voor u niet het juiste is.
  • Uiteraard kunt u het foutief bestelde artikel omruilen bij ons. Hiervoor berekenen wij geen extra kosten.
  • De kosten die het versturen van uw omruiling met zich meebrengt, zijn voor uw eigen rekening.

Aan:
Verrekijkersland.nl
Van:
@
Retouren:
Ik deel hierbij mede dat ik onze overeenkomst herroep betreffende de volgende producten/diensten:
Feedback:
Help onze diensten te verbeteren door een reden te geven, dit is niet verplicht.